آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

بلاگ اسکاری لباس جدید خود را به تن کرد...

[تصویر:  Untitled426_b71d8.png]

با گذشت زمان حتما کاربران یک وب از پوسته یا قالب آن وبسایت خسته میشند، بلاگ اسکای چندین ساله که قالب خودش رو تغییر نداده، اما امروز خدارو شکر با یک هدیه از طرف مدیریت مواجه شدیم، قالب وبسایت تغییر کرد، بنده خودم به فلت و سبک تحت علاقه دارم و بنظرم یکی از خوبی های قالب جدید تخت بودن قالب هست که خداروشکر میتونید ببینید، کمترین عکس در قالب استفاده شده که حجم پایین باشه، صفحه اصلی با یک اسلاید ثابت و بروزشده بسیار جذاب شده، بنظرم یکی از کارهای خوب در طراحی تغییر فونت بود زیرا فونت یکان یکی از دلنشین ترین فونت ها هست که خداروشکر رعایت شده، اما بنظرم ترکیب آبی تیره با لوگوی وبلاگ فارسی زیاد جالب نشده، لوگوی انگلیسی جدید نیز بسیار تاثیر گذار شده که در فاوایکن استفاده شده، احتمال میدم کار مهدی سلحشوری باشه چون سبک کار به کار های ایشون میخوره اما خب در کل قالب بسیار جالب بود. 

 بیشتر از پلن داخل (مدیریت) خوشم اومد که از اون حالت قدیمی تغییر کرده، خوشبختانه ادیتور بلاگ اسکای هنوز به شکل قدیمی هست و امکانات قبلی رو داره، بنده خودم این ادریتور رو بیشتر از ادیتور های پیشرفته در دیگر وبلاگدهی ها دوست دارم چون اگر ملاک نوشتن باشه شما حتی بدون یک ادیتور و در حالت Html هم میتونید بنویسید، قالب های جدید هنوز رونمایی نشدند اما با قول آقای چنگیزی وبسایت بلاگ چی قالب هایی رو ارائه داده که بسیار خوب هستند و به زودی در پلن قرار میگیرند...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 18:13

این کجاش تخته!!!؟؟
اگه اینجوری باشه که بلاگفا از اول قالبش صفحه تخت بود!!
فکر کنم گوگل هم صفحه تخت حساب میشه پس!

سلام، عزیز بله دیگه، این فلت یا تخته...

الیاس چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 14:56 http://hamyarblog.ir/forum/

پنلشو که ندیدم چه تغییری کرده ولی...
ظاهرش عین بلاگفا یه تغییر جزئی داشته
در ضمن عنوان نوشتت غلط املایی داره! (بلاگ اسکای)

ممنون بابت، اطلاع...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.