آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

گوگل ، دومین برند برتر جهان فقط یک موتور جستجو گر نیست

سلام!

عنوان مطلب این است : گوگل ، دومین برند برتر جهان فقط یک موتور جستجو گر نیست

خب ، الان چه فکر میکنید ، با خود میگوید که معلوم است یک شرکت بزرگ است ، خیر ما میخواهیم با کمی تامل به شما بگوییم که موتور جستجو گر گوگل فقط یک موتور جستجو گر نیست نه شرکت گوکل اما قبل از آن اینگونه بگویم که گوگل یک پروژه پایانامه بوده که قرار بوده پس از گرفتن نمره توسط مالکانش ول شود اما پس از تحویل با آمار جالبی رو به رو شده و امروز به گوگل تبدیل شده است!

درادامه به امکاناتی که متور جستجوگر گوگل در اختیارتان قرار میدهد میپردازیم!

ادامه مطلب ...

بازی اینترنتی که عاشق آن هستم | Clash of Clans

به نام ایزاد یکتا

سلام ، این مطلب رو از روی یکی از ایده هایی که آقای میرزائی در وبلاگ لذت وبلاگنویسی گفته بود نوشتم و امیدوارم مورد پسند شما باشه ، بازی اینترنتی که عاشق آن هستید ، خب بازی که امروزِ پیش مردم خیلی رواج پیدا کرده بازی آنلاین Clash of clans یا جنگ قبایل هست که در اوایل بازی به شما یک قبلیه داده میشه و دارای مخازن ، کارگر ، معدن ، توپ خانه و ... هستید و هر روز که بازی میکنید هر روز معتاد تر به این بازی میشوید بازی که عنوان اولین بازی برتر اینترنتی رو در سال 2012 گرفت در حالی که همیشه بازی های مثل Wow و Lol اول بودن در سال 2012 با ورودش به دنیای مجازی همه رو به سمت خودش کشوند!

سازنده ای بازی شرکت supercell هست که چند بازی دیگه هم ارائه داده اما نتونتسن به اندازه clash of clans محبوب بشند از جمله این بازی ها میشه بازی boombeach و heyday رو معرفی کرد!

ادامه مطلب ...

طراحی بنر وبسایت فول سیکوریتی به آدرس fullsecurity.org

به نام دوست که هر چه داریم از اوست

سلام خدمت شما ، خب اینم اولین بنر هست که امسال کار کردم و امیدوارم که بتونم همین طور ادامه بدم ، این بنر برای وبسایت fullsecurity.org طراحی شد و سفارشش رو در فروم بلاگرز گرفتم ، قرار شد مبلغی بدند اما خبری از مببلغ نشد و ما فقط بنر رو در اختیارشون قرار دادیم ،البته گفتند که از  لحاظ امنیتی جبران خواهند که امیدوارم همین طور باشه

درادامه مطلب کمی درباره بنر صحبت میکنم . . .

ادامه مطلب ...

موزیک جدید یاس به نام مسافر (خدای رپ ایران)

به نام خداوند دنیا

دانلود آهنگ جدید یاس بنام مسافر

سلام آهنگ جدید یاس بالاخره پس از یک هفته انتظار رسید و درحال دادن گوش دادن اون هستم ، من کلا علاقه شدیدی به یاس دارم و تقریبا تمام آهنگ هاشو حفظ میکنم و یکی از هزاران طرفداران این هنرمندم و میدونم شما هم اگر تا حالا آهنگ هاشو شنیدید عاشقش شدید مخصوصا " به امید ایران و از چی بگم " البته آهنگ " دو دو تا چهار تا " هم خیلی زیبا بود اما من دوتای اولی رو بیشتر دوست داشتم،بگذریم بریم سراغ دانلود...

ادامه مطلب ...

کلیپ جدید مرتبط با دنیای مجازی در زندگی ما

به نام آن که در آسمان ها تنهاست اما کسی را در زمین تنها نمیگذارد

این کلیپ رو در یاهو مسنجر برام فرستادن و دیدم و خوشم اومد ، برای همین تصمیم گرفتم برای شما بزارم تا استفاده کنید ، حجم زیادی نداره حدود چهار دقیقه هست که دنیای مجازی رو در زندگی ما جای داده البته بهترِ گفت . . . 
ادامه مطلب ...