آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

چه دلیلی نوشتن را برای شما سخت کرده است ؟

سلام، ابتدا تبریک میگم آغاز ماه میهمانی خدا را بر شما و میخواهم در این مطلب بحثی رو پیش بگیرم که میتواند دنیای وب فارسی رو از این رو به آن رو بگرداند، اما این بحث رو شاید به سئو ربط  بدهید در حالی که این دست نوشته من سال هاست که قرار بود نوشته شود اما نه جایی برای نوشتن بود و نه وقت کافی اما در این روز قصد دارم آن را تکمیل کنم که دیگر جای نگرانی نباشد، بحث درباره استفاده درست از ایده ها و نگه داری آن ها است اما اول از همه باید بحث ایده یافتن رو جلو بگیریم که این خیلی مهمه یک وبلاگ نویس ایده جدیدی برای نوشتن داشته باشه اما همیشه در وبلاگ نویسی به سخت ترین بخش نوشتن معروفه و این یک دروغ بیش نیست، من خودم میتونم بفهمم که چه دردسر هایی برای نوشتن یک متن دارید اما خب اگر مثل من قبل از تایپ کردن در دفتری بنویسید، بهتر مینویسید ... 

جدا از اینها قبل از خواندن این مقاله بهتر است ابتدا وقت خود را تنظیم کنید که به مشکل بر نخورید و بتوانید به صورت کامل این نوشته را هضم کنید، ابتدا نکاتی رو میگم که باید رعایت کنید تا یک مطلب بهینه داشته باشید ...

ادامه مطلب ...

5 وبگاهی که همیشه دنبال آنها هستم ...

5 وبگاهی که همیشه دنبال آنها هستم ...

سلام، با نگاهی بر مطالب گذشته مشخص شد حداقل پیشرفتی که در وبلاگ نویسی داشتم این بوده است که دیگر مانند قبل ایده هایم را از آقای میرزائی عزیز نمیگیرم، این نیز برای خودش پیشرفتی بزرگ و بجا هست که پس از حدود 2 ماه وبلاگ نویسی توانسته ام بتوانم حداقل یک ایده جدید ازخودم انتشار بدهم که تا اینجا از کسی نظر منفی نشنیده ام، در این مطلب نیز با ایده متفاوت از من (شاید کسی قبلا آن را نوشته باشد) همراه باشید تا بیشتر درباره فعالیت من در اینترنت آشنا شوید ...

ادامه مطلب ...

یک اشتباه بزرگ در On Page Seo

یک اشتباه بزرگ در On Page Seo

با سلام، شاید شما هم جزو افرادی هستید که سئو را پیش گرفته اید و قصد دارید یک سئو کار یا Seo Man حرفه ای بشوید و از این زاویه به شما تبریک میگویم، اما میخواهم در این مطلب یک فاکتور سئو را مشخص کنم که شاید مشکل شما باشد، البته مشکل تنها شما نخواهد بود و این مشکل را همه افراد با سئو داخلی دارند، که قصد دارم با چند مثال آن را برای شما رفع کنم، پس با من در ادامه مطلب هراه باشید ...

ادامه مطلب ...

پادشاه سئو واقعا کیست؟

با سلام، اگر یک وبمستر یا وبلاگ نویس هستید، حتما به صدر نتایج جستجو فکر کرده اید، در همان لحظه در گوگل سرچ میکردید "چگونه یک وب پر بازدید داشته باشیم ؟" و جوابش یا استفاده از سیستم های افزایش بازدید و نرم افزارهای عجیب بود، یا مطالبی بیخود که شما را فقط دعوت به استفاده از نرم افزار و سایت های مختلف میکرد و جالب تر که همه در این سایت ها ثبت نام کرده، اما فکر میکردیم که فقط داریم خودمان را گول میزینم و سریع پنجره را میبستیم که این امری طبیعی است، من نمیگویم که خیلی این ها را تجربه کرده ام اما به هر حال بنده یک وبمستر و وبلاگ نویس هستم و اگر از احوال دوستانم با خبر نباشم برای چه باید بنویسم؟ اما در این مطلب قصد دارم پادشاه سئو را برای شما مشخص کنم، که اگر این مطلب را خواندید دیگر به مطالب دیگر نیاز ندارید، پس در ادامه با من همراه باشید

 

ادامه مطلب ...

اسلاید و دکمه زیبا جستجو برای طراحی وبسایت

با درود و سلام خدمت عزیزان و خوانندگان وبلاگ ، در راستای ایام امتحانات و بین یکی از سختترین امتحانات توانستم وقتی پیدا کرده و وبلاگ رو بروز کنم ، اما نتوانستم که از آن مقاله های همیشگی خودم بنویسم و یک فایل آماده را برایتان آماده کرده ام که امیدوارم مورد پسند شما باشد ، اما باید بگویم که همچین کیفیتی رو در وبسایت های ایرانی به صورت رایگان نخواهید دید ، اما خب این یک کار کوچیک هست و برای شروع این کار را قرار دادِم.

اسلاید و دکنه زیبای گرافیکی

این فایل به صورت Psd (فرمت مخصوص فوتوشاپ ) در اختیار شما قرار میگیرد و هیچ حقوقی محفوظ نیست ، میتوانید آن را در وبسایتان (به صورت کد شدهِ) استفاده کنید و اگر دلتان رحم آمد وبلاگ بنده را لینک کنید ، سرتان را درد نیاورم ، برویم به ادامه مطلب . . . 

اسلاید و دکمه مخصوص گرافیکی

برای بزرگ شدن تصویر روی آن کلیک کنید  

ادامه مطلب ...