آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

وان بلاگینگ افتتاح شد، ارتفا فرهنگ وبلاگ نویسی

وان بلاگینگ | ارتقا فرهنگ بلاگینگ

با کمی تامل حتما میفهمیدیم که جای مطالب آموزشی در یک وبلاگ شخصی زیاد جالب و قابل تحمل نیست، برای همین سعی کردم یک وبلاگ رو تاسیس کنم اما دو دل میشدم و نمیتونستم وبلاگم رو ترک کنم برای همین گفتم برم روی بلاگ اما نشد و دلم نیومد که بلاگ اسکای رو ترک کنم برای همین یک وبلاگ آموزشی درست کردم تا مطالب آموزشی را در آن جا قرار دهم برای همین بخه فکر یک وبلاگ آموزشی در بلاگ افتادم و دست به قلم شدم، ابتدا یک نام مناسب رو بایست انتخاب میکردم، به شخصه عدد 1 رو دوست دارم  برای همین اول از همه قرار دادم 1Pro.blog.ir اما با تامل فهمیدم بهتر است که نامی با کلمه بلاگ رو انتخاب کنم که به وبلاگ نویسی بخورد  برای همین ادرس 1Bloging.Blog.ir رو انتخاب کردم و فعالیت رو درش شروع کردم، سعی نکردم خیلی روی قالبو زیبایی وقت بزارم و  یکی از قالب های آماده بیان رو گذاشتم ( قالب های اماده بیان واقعا بی نظیر هستند) و نوشتم سه پست اول فقط برای معرفی بود اما از پست چهارم به بعد دیگه مطالب آموزشی رو قرار دادم که تازه آولین مطلب آموزشی رو قرار دادم که میتونید در وبلاگ مشاهده کنید اما هدفم از این وبلاگ یک چیز دیگه بوده، نه برای سئو و نه برای محبوبیت بلکه برای یک جمع خودمونی و مفید این وبلاگ رو زدم، امیدوارم که از وبلاگ استقبال بشه تا منم بتونم فعالیتم رو بیشتر کنم، البته مطالب در راس ساعت و روز های خاص ارسال میشه که در اینجا توضیح دادم، اما خب میتونم با قرار دادن مطالبی با کیفیت جبران کنم، امیدوارم که از وبلاگ خوشتون اومده باشه و در راستای حمایت از وان بلاگینگ از طریق لینک کردن یا معرفی به دوستانتان کمک بکنید، شک نکنید که در قبال این کمک ما هم کم نمیگزاریم و در فکر صفحه به نام حامیان هستیم. 

ادامه مطلب ...