آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

طراحی بنر وبسایت فول سیکوریتی به آدرس fullsecurity.org

به نام دوست که هر چه داریم از اوست

سلام خدمت شما ، خب اینم اولین بنر هست که امسال کار کردم و امیدوارم که بتونم همین طور ادامه بدم ، این بنر برای وبسایت fullsecurity.org طراحی شد و سفارشش رو در فروم بلاگرز گرفتم ، قرار شد مبلغی بدند اما خبری از مببلغ نشد و ما فقط بنر رو در اختیارشون قرار دادیم ،البته گفتند که از  لحاظ امنیتی جبران خواهند که امیدوارم همین طور باشه

درادامه مطلب کمی درباره بنر صحبت میکنم . . .

 دوستان این بنر به سبک فلت (تخت) هست که خوشبختانه داره خیلی خوب رواج پیدا میکنه و طرح های زیادی با این سبک اومده و یکی از مزیت هاش نسبت به ریالیسم اینه که حجم کمتری رو میگیره مثلا این بنر در حال حاضر 67 کیلوبایت هست اما اگر ریالیسم بود . . .

برای سفارش نظر بدید تا راهنماییتون کنم

امیدوارم که از این بنر خوشتون اومده باشه و اگر نظری یا انتقادی دارید در کامنت ها بگید

نظرات 2 + ارسال نظر
Hacking سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 00:47

دوست عزیز بنر شما خوب بود ولی توجه داشته باشید گفتم بنر شیک و مناسب که اقای محمدی نیا طراحی و در پیام خصوصی ارسال کردند رو مورد استفاده قرار دادیم

یا حق

میشه برام خصوصی کنید؟

الیاس پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 17:58 http://www.diarenoor.ir/

بنر زیبایی است

ممنون ، خوشحالم نظرشما رو جلب کردهِ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.