آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

مشکلاتی که میتواند ایده جدیدم را تحدید کند

سلام ، امروز واقعا به گفته های آقای میرزائی پی بردم که پیرامون استفاده صحیح از وقت در وبلاگ نویسی بود ، من با اینکه امروز دو پست ارسال کرده ام اما واقعا روز دشوار و سختی رو پشت سر گذاشته ام ، اکتحانات کمی آدم را سنگین میکند و فکر نکنم در زمان امتحانات بتوانم پست جدیدی را ارسال کنم و ممکن است که وبلاگ خاموش شود ، اما بعد از امتحانات ایده هایی دارم که امیدوارم بتوانم آنها را اجرا کنم ، دوستان عزیزم ، من چندی پیش ایده را برای شما مطرح کردم که مورد پسند خیلی از بزرگ های وبلاگ نویسی قرار گرفت ، من میخواهم مشکلاتی که میتواند این ایده ام را تحدید کند را معرفی کنم و روش هایِ خنثی کردنش را بگویم ، در ادامه مطلب با من باشید . . . 

 من میخواهم به صورت تیتر وار این مشکلات را توضیح بدهم.

1 . هم موضوع نبودن مطلب با وبلاگ من : این موضوع شاید سخت ترین مشکل باشد و ساده ترین راه حل را هم به خود اختصاص داده است ، در قسمت موضوعات ، موضوعی با نام گوناگون ایجاد کنید ، حال بنویسید :)

2 . آشنا نبودن با زبان هی مختلف (برای وبلاگ های خارجی) : این مشکل کمی راه حل سختی دارد ، اما به نفع خود شماست ، این راه حل این است که کمی به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید ، من خودم زیاد ماهر نیستم اما با مترجم انلاین و کلماتی که بلدم دست و پا شکسته معنی میکنم و در آخر جمع بندی از محتوا را مینویسم ، مثل آقای عباسی فرد در این پست که واقعا مطلبی جالب بود.


فکر نکنم که مشکلی جز این دو برای شما پیش بیاید اما اگر مشکلی داشتید حتما در بخش نظرات اعلام کنید، اگر صلاح دیدم اضافه خواهم کرد 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهرام دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 00:30 http://Jahangoustar-jalali.mihanblog.com

سلام دوست عزیز از مطالبتون استفاذه کردم خیلی ممنون

barati یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:00

با سلام
خوشحالم که از وبلاگ نویسی لذت میبرید ، هر کار و ایده ای مخصوصا ایده های جدید مشکلات خاص خود را دارند و فردی موفق است که بر تمامی مشکلات غلبه کند !
سعی کنید از تهدید ها به عنوان فرصت استفاده کنید .
شاد باشید و ثروتمند !

سلام ، ممنونم ، پند جالبی بود!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.