آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آیا خواندن محتوای یک وبلاگ میتواند زندگی یک فرد را متحول کند؟

محتوا

به نام خدا ، سلام!

آیا خواندن محتوای یک وبلاگ نویس میتواند زندگی یک فرد را متحول کند؟ چرا؟

سوال جالبیست ، و جوابش نسبت به دید هر فرد جداگانه است ، میدانید وبلاگ نویسی را نباید با نوشتن درباره روز و شب دانست ، البته این هم یک نوع وبلاگ نوسی است که به ظاهر رایج ترین این وبلاگ نویسی ها است . . .


 بنده خودمم مدتی پیش در وبلاگ دیگرم به این شکل مینوشتم ، و البته اینجور وبلاگ ها به هیچ وجع نمیتوانند خود را در بین دیگران حس کنند ، زیرا این وبلاگ ها اقلب شخصی و برای دل نویسنده ایجاد شده اند ، از بحث دور نشویم منظور از وبلاگ نویسی در این سوال وبلاگ نویسی اجتماعی است ، میدانید که در حال حاضر افراد زیادی در حال نوشتن هستند مثل دوستان من ، ببینید زندگی افراد را نمیتوان با یک وبلاگ تغییر داد بلکه اگر دقت کنید محتوای نویسنده میتواند دیگران متحول کند ، برای اینکه کمی روشن تر بشوید مثالی ساده میزنم ، برای مثال شما در حال خواندن محتوای بلاگی هستید که به این شکل نوشته شده است : (فردی در حال قدم زدن ، کمی درد ، فکر ، و اشک ) در این محتوا شما غمگین میشوید و افسوس میخورید و شاید هم با گذاشتن کامنت برای وبلاگ نویسی با اون احساس همدلی کنید ولی برای چند دقیقه و پس از آن دیگر نام آن شخص را نمیدانید خودمانی تر "کی به کیه؟ " اما فرض بر مثال شما در حال خواندن مطلبی با این محتوا هستید : (زندگی را راحت تر کنید ، با روش های اصولی شاد زیستن ) وقتی این مطلب را میخوانید حداقل تا دو روز سعی به انجام روش ها هستید ، میدانید من خودم علاقه زیادی به موسیقی دارم ، اما درباره موسیقی در وبلاگم ننوشتم چون بلاگی که من ایجاد کردم ، برای موسیقی نیست (به جز سه پست اول) ، میدانید شاید مطلب و سوال احمقانه ای باشد اما باید دید چه کسی حاضر به انجامش هست ، من جوابم به این سوال این است : " بلی ، محتوایی که من در بلاگم منتشر میکنم میتواند یک فرد را دگرگون کند ، چه خبر باشد ، چه اموزشی اما اگر فرد کنجکاو باشد ( برای بلاگ خودم ) میدانید شاید خنده دار باشد ، کنجکاو یعنی چه ، برای مثال وقتی یک مطلب را بخوند بتواند ان را در ذهنش تصور کنید ، به زبان ساده تر ، روزنامه وار نخوند! "


نظر شما چیست ؟ در وبلاگ خود انتشار دهید ، بنده را حتما مطلع کنید


نظرات 2 + ارسال نظر
سینا حسن زاده پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 15:25 http://sinahzade.com

وبلاگ‌نویسی عالیه من باهاش عشق می‌کنم.

الیاس بشکنی چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 16:04 http://beshkani.blog.ir/

بله من وقتی توی نوشته های آقای میرزایی درباره وبلاگ نویسی خوندم ، با خودم تصور کردم که میشه روزی برسه که منم وبلاگ نویس حرفه ای بشم.
الانم که تازه شروع کردم و امیدوارم که به هدفم برسم.
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.