آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

بازی اینترنتی که عاشق آن هستم | Clash of Clans

به نام ایزاد یکتا

سلام ، این مطلب رو از روی یکی از ایده هایی که آقای میرزائی در وبلاگ لذت وبلاگنویسی گفته بود نوشتم و امیدوارم مورد پسند شما باشه ، بازی اینترنتی که عاشق آن هستید ، خب بازی که امروزِ پیش مردم خیلی رواج پیدا کرده بازی آنلاین Clash of clans یا جنگ قبایل هست که در اوایل بازی به شما یک قبلیه داده میشه و دارای مخازن ، کارگر ، معدن ، توپ خانه و ... هستید و هر روز که بازی میکنید هر روز معتاد تر به این بازی میشوید بازی که عنوان اولین بازی برتر اینترنتی رو در سال 2012 گرفت در حالی که همیشه بازی های مثل Wow و Lol اول بودن در سال 2012 با ورودش به دنیای مجازی همه رو به سمت خودش کشوند!

سازنده ای بازی شرکت supercell هست که چند بازی دیگه هم ارائه داده اما نتونتسن به اندازه clash of clans محبوب بشند از جمله این بازی ها میشه بازی boombeach و heyday رو معرفی کرد!

 من پیشنهاد نمیکنم که این بازی رو تجربه کنید چون احتمال معتاد شدنتون زیاده مگر اینکه از روش کشاورزی استفاده کنید که در پست های بعد به این ورش میپردازم که چطور بدون اینکه وقت زیادی صرف کنیم یه مپ (روستا ، vilage) خوب داشته باشیم!

این بازی دارای clan هست که مثل یه گروه در وایبر یا واتس اپ و ... هست و شما میتونید با دوستاتون که در اون کلن هستند چت کنید و حدود یه سالی هست جنگ بین clan ها اومده که میتونید با کلن های دیگه جنگ کنید!

اگر بخوام براتون درباره بازی حرف بزنم حدود سه جلد کتاب باید بنویسم اما در حد آَشنایی براتون توضیح دادم اگر مشکلی پیدا کردید نظر بزارید

در آخر از آقای میرازیی تشکر میکنم برای دادن این ایده زیبا و بهتون پیشنهاد میکنم از بلاگ ایشون دیدن فرمایید!

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا حسن زاده جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 16:51 http://sinahzade.com

بله منم این بازی رو دیوانه‌وار انجام میدادم اما تونستم با اراده‌ای استوار کمتر بازی کنم. خداروشکر تونستم کنار بذارمش و به کارهای مهمتر بپردازم!

سلام ، تلاش کردم نشد ، حالا ببینم چی میشه ، امیدوارم ترک کنم ، بخدا تا چند سال بعد کمپین ترک کلش راه اندازی میشه :)

g.saeed دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 16:42

سلام داداش گلم.

وب خوبی داری. من هم هر روز به وبت سر میزنم و منتظر پست های بعدیت هستم.

امید وارم بتونی به اهدافت برسی.

چاکر شما g.saeed

یا حق

ممنون سعید جان ، پیروز باشید!

محمد عباسی‌فرد جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 18:54 http://abbasifard.ir

سلام آرش جان :)
اول از همه مرسی بابت نظر زیبات و اینکه واقعا خوشحالم بابت آشنایی با تو و حسابی بهت تبریک میگم برای اینکه وبلاگ نویسی رو شروع کردی و امیدوارم همیشه در این زمینه و در تمام زمینه‌ها موفق باشی دوست خوبم :)
راجع به وبلاگ نویسی پیشنهاد میکنم وبلاگ لذت وبلاگ نویسی رو همیشه دنبال کنی
دیگه خودت تو متن بهش اشاره هم داشتی، من جناب میرزایی رو در زمینه وبلاگ نویسی استاد خودم میدونم و خیلی چیزا از ایشون آموختم
در هر صورت هر کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمی کنم :)
راجع به صدا و پادکست این نظر محبت‌آمیز تو هست و ممنونتم، ولی در حقیقت صدای حقیر آنچنان هم خوب نیست و خوشحالم به این صدا و پادکست گوش سپردی :)
با نظرت هم کاملا موافقم
من خودم پادکست‌های این چنینی با این ویژگی رو بیشتر میپسندم و خودم پادکست‌های شماره یک و دو رو اینگونه تهیه کردم، با یک زیر صدا
ایشاالله پادکست های بعدی :)
داشت یادم میرفت
من این بازی کلش آو کلنز رو به پیشنهاد برادرم ریختم و شروع کردم به بازی
به قدری مجذوب بازی شدم، طبق گفته‌ی خودت واقعا معتاد شدم ولی چون در آستانه کنکور ارشد هستم، پاکش کردم :(
ولی برادرم به شدت این بازی رو دنبال میکنه و الان واسه خودش غولی شده :)
خلاصه که موفق باشی دوست وبلاگ نویس خوبم :)
از امروز من رو جزء خواننده های وبلاگت بدون :)
ایام به کام

سلام!
بله اصلا من به پیشنهاد اقای میرزائی وبلاگ نویسی میکنم و خواهم کرد :)
نه خدایی صداتون عالیه ، پادکست شماره دو رو هم دیدم بعله دیدم زیر صدا داشت انشالله منم پادکست هایی رو میزارم و خوشحال میشم بشنوید!
اره متاسفانه خیلی معتاد کنندست این بازی ولی خداروشکر من دارم ترک میکنم ، فک کنم ایران داره به جایی میره که تا چند وقت دیگه باید به جای کمپین ترک سیگار ، کمپین ترک کلش بزارن!:D
روز خوش!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.