آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

یک اشتباه بزرگ در On Page Seo

یک اشتباه بزرگ در On Page Seo

با سلام، شاید شما هم جزو افرادی هستید که سئو را پیش گرفته اید و قصد دارید یک سئو کار یا Seo Man حرفه ای بشوید و از این زاویه به شما تبریک میگویم، اما میخواهم در این مطلب یک فاکتور سئو را مشخص کنم که شاید مشکل شما باشد، البته مشکل تنها شما نخواهد بود و این مشکل را همه افراد با سئو داخلی دارند، که قصد دارم با چند مثال آن را برای شما رفع کنم، پس با من در ادامه مطلب هراه باشید ...

 اول باید بگویم که On Page Seo یا سئو داخلی چه هست و چه کاری انجام میدهد ؟ متاسفانه در ایران جا افتاده است که سئو یعنی قرار دادن  تگ های هدینگ و قرار دادن Alt و Title برای عکس ها و لینک های وبسایت که اصلا اینجور نیست، اسم این نوع سئو که یک بخش کوچیک از سئو هست سئو داخلیست که بسیار ساده هست اما سبک قرار دادن تگ ها و Alt و ... نیز برای هر فرد متفاوت هست ...


تا اینجا به بررسی سئو داخلی پرداختیم، حال میخواهم مشکلی را که در مقدمه گفتم بیان کنم و راه های بر طرف ساختن آن را به شما بیاموزم پس در پاراگراف بعدی با من همراه شوید ...


اگر شما هم کمی درباره تگ های هدینگ (h1,h2,h3,...) جستجو کرده باشید، فهمیده اید که باید از تگ H1 تنها یک بار در وبسایت استفاده می شود که به عنوان میدهند اما من به شخصه عنوان را h2 میدهم و یک متن مخفی را در زیر هدر وبسایت قرار میدهم که شامل کلمات کلیدی وبسایت هستند و به آن ها H1 میدهند میدانید چرا ؟ شاید شما در عنوان نوشته باشید "سایت تفریحی سرگرمی جوانها" اما دوست داشته باشید با کلمه "دانلود آهنگ غمگین" بالا بیایید پس باید یا عنوان را تغییر بدید یا راه حلی که ذکر کرده ام را به کار ببرید البته کاردیگه که من زیاد صلاح نمیدانم به این شکل هست "دانلود آهنگ غمگین - سایت تفریحی سرگرمی جوانها" که بیشتر از کاراکتر های مجاز میباشد، تا اینجا به بررسی تگ های h1 پردختیم اما در پاراگراف بعد به مشکل اصلی و تگ h2 نگاهی میندازیم.


تگ H2 یکی از مهم ترین تگ هدینگ بعد از H1 هست که باید فقط در کلمات کلیدی استفاده شود و آن را میتوانید به "عنوان مطالب، برچسب ها (تگ ها) و به کلمه کیلیدی درون مطلب" بدهید، اما متاسفانه در اینترنت پخش شده است که تنها قرار دادن 5 بار در قالب الزامیست که این ازنظر بنده به هیچ عنوان صحیح و قابل درک نیست، سایت های بزرگی چون نکس وان موزیک و پاپ موزیک در جاهایی که مشخص کرده ایم استفاده کرده اند و نتیجه را خود شما میبینید (تنها مثال بود)

و دیگر تگها زیاد مهم نیستند اما تگ H3 برای استفاده از کلمات کلیدی درون مطالب (بعد از H2، یعنی اول H2 بدید بعد اگر نیاز بود H3 را قرار بدید) مناسب هست، البته از آن در قسمت بلوک ها (موضوعات، ابر برچسب ها) و غیره نیز میتوان استفاده کرد که تاثیر مثبتی دارد.


تگهای h4,h5,h6 کمتر یا اصلا در سایت ها استفاده  نمیشوند و نیاز به توضیح و شرح دادن آنها نیست و به شما نیز توضیه میکنم که از این تگ ها استفاده نکنید.


این همه نوشتم اما در کل آن را در یک جمله جمع و جور کردم:

«سئو محدودیت ندارد»


امیدوارم این مطلب به شما در سئو قالب شما نقش داشته باشد (دقت کنید تمام نکته های ذکر شده بر اساس تجربه بنده بوده و از هیچ وبسایت گردآوری نشده است)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.