آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

رتوش عکس ها ، با افکار خلاقانه یک دانشجو

سلام ، امروز به صورت اتفاقی با این وبسایت بر خوردم ، اصولا آدمی نیستم که بشینم و چندین ساعت یک مطلب را ترجمه کنم ، اما با مترجم آنلاین گوگل دست و پا شکسته مطالعه ای در وبلاگ های خارجی دارم ، خودم هم خیلی به عکاسی علاقه مند هستم و سعی میکنم از تک تک لحظه های زندگیم عکس بگیرم ، البته این را هم بگویم من این کار رو به صورت حرفه ای انجام نمیدم و صرفا جهت سرگرمی و بازی گوشی ، اما بعضی اوقات عکس های شگفت انگیزی از بین عکسام پیدا میکنم ، که در صفحه اینستاگرام خودم انتشار میدهم.

رتوش عکس

حال میخواهم چند عکس رتوش شده توسط کی جوان که در این وبلاگ خوندم ، این مطلب به صورت نقد از خودم و با توجه به گفته های وبلاگ هست ، در ادامه مطلب با من باشید . . .

اریک جکسون یه دانشجوِ سوئدی که فارغ و التحصیل رشته کامپوتر است ، اما علاقه زیادی به عکاسی و رتوش عکس دارد و با توجه به ایده و خلاقیتش و همچنین مهارت کافیش عکس هایی را به دنیا میآورد که میتواند شما را شگفت زده کند ، این دانشجو اکثرا عکس هایی پیرامون زندگی و خلاقیت انتشار میدهد ، من چند عدد از این عکس ها رو برای شما به اشتراک می گذارم ، امیدوارم که لذت ببرید :)


منتظر ساخت جاده نباش ، خودت بسازش


کار کردن در دریا


مرز اتاق ها


صبحانه ای معمولی


در آخر از شما خواهش میکنم که اگر از مطلب پسند کردید :

1. دکمه تشکر در آخر پست رو بزنید.

2. به وبسایت این هنرمند بروید.

3. نظر خود را درباره عکس ها بگویید.

4. از این مطلب دیدن کنید.

منبع : + با نقد توسط +

نظرات 1 + ارسال نظر
الیاس بشکنی یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 16:01 http://beshkani.blog.ir/

سلام
جال بود
عکس "منتظر ساخت جاده نباش ، خودت بسازش" از همه بهتر بود!
موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.