آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

ایده آقای میرزائی ، با شروع نمایشگاه کتاب ، فرصت استثنایی

کتاب

سلام ، حدود دو سه روز پیش آقای میرزائی یک ایده رو در بلاگشون منتشر کردند که مورد استقبال بلاگنویسان ( چه جوان ، چه قدیمی ) قرار گرفت ، من کمی هم به اخبار گوش میدم و متوجه شروع نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی شدم ، که از شانس خوبه اقای میرزائی قشنگ این ایده زد به هدف ؛ میدونم که خیلی ها اهل کتاب نیستید ( بعضی ها )پس از شروع نمایشگاه کتاب من یه پیشنهاد دارم که میخام براتون شرح بدم ، البته میدونم که الان خودتون فهمیدید دیگه . . .

 خب ایدن ایده رو اینجور براتون شرح میدم ، ببینید بعد از رفتن به نمایشگاه کتاب و خرید کتاب های مورد علاقتون میتونید پستی رو با عنوان " کتاب های خریدهِ شده توسط من از نمایشگاه کتاب " حالا با کمی ویرایش و خلاقیت پست رو  انتشار بدید ، محتواش رو باید کمی خلاقانه تر بنویسید میدونید که مردم ایران علاقه زیادی به کتاب ندارند ، چه برسه به کسایی که نت رو دریافتند ، پس باید با انگیزه پست رو شروع و کتاب ها را  معرفی کنید ، در ضمن اگر دوست داشتید مثل ایده اقای میرزائی اون ها رو در پست های بعدیتون شرح بدید و خلاصه ای از نوشتشون منتشر کنید!

منتظر چی هستید ، فردا نمایشگاه کتاب شروع میشه ، منتظر چی هستید!؟

من استارت رو براتون زدم ، و حتما حودم اجراش میکنم ، امیدوارم شما دنده رو عوض کنید

پ.ن : اگر کسی پستی درباره این ایده نوشت بگه که من پی نوشتش کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
عرشیامنصوری شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 18:02

سلام .
بدترین جای تهران انداختن نمایشگاه رو !!! .
من محل زندگیمون مرکز شهر بودهر سال میرفتم الان 4 ساله اومیدم غرب تهران اصلا دسترسی 0 :|
بالاخره تو 4 سال زیاد فکر کردم . امسال میخواستم با مترو برم یکی از دوستان رفت گفت زیاد کتابا تعریفی نداره و زد تو ذوقم !

بله ، امسال زیاد تعریفی نداره کتاباش :|
البته بازم بار علمی خوب هست ، اما مثل سال های قبل نه . . .

الیاس بشکنی سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 20:22 http://beshkani.blog.ir/

سلام
حیف که من تهران نیستم
ولی ایده جالبیه!
هرکی کتاب علمی جدید و باحالی گرفت به ما معرفی کنه شاید توی مشهد گیرش آوردم.
ممنون آرش جان!

خواهش میکنم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.