آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

نمونه کار جدید بنام TehranFilm.net تحویل داده شد

سلام ، امروز یه کار گرفتم برای یکی از رفقای پرشین تولز که تونستم انجامش بدم ، در ضمن ، ضمن معرفی این کار میخواستم یه موضوعی رو مطرح کنم از اون جایی که اسم بلاگ Fgraph هست باید کمی گرافیک درش به کار گرفته بشه ، منم میخوام مثل همه کمی هم درباره اموخته هام براتون بنویسم ، البته نوشته های خودمونیم هم سر جاش هست و اصلا کاری با اون ها ندارم ، نوشته هایی که دربارشون مینویسم شاید ، نه ، قطعا درباره { سئو ، وبلاگ نویسی ، گرافیک و ... } هست ، پس باید کمی هم به بارعلمی وبلاگ اضافه بشه ، که این وبلاگ مفید باشه ، من نمیدونم چقدر میتونم مفید باشم ، اما سعیم رو میکنم که از این به بعد اموزش هایی رو براتون تهیه کنم ، در ضمن اگر نوشته ، فیلم ، عکس رو دیدم که بنظرم زیبا بود براتون توی بلاگ بازنشر میکنم و در ضمن توی این هفته یا هفته بعد یه سوپرایز بزرگ رو براتون به اجرا میزارم ، در ضمن در کامنت ها نگید چیه ، چون جوابی نمیخونید 

با آرزوی شادی و تندرستی برای همه شما ، شبتون بخیر!

نظرات درباره لوگو و اجرای مقالات و نوشته ها من رو خوشحال میکنه و باعث میشه که با روحیه بالاتر بنویسم!

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا حسن زاده جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 11:25 http://sinahzade.com

بنر فعلا نه ولی بعدا شاید بخوام کمپین کلیکی راه بندازم لازم شد :)

من درخدمتم :)

سینا حسن زاده پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 23:36 http://sinahzade.com

اوه بابا اینقدر فعال!! یه لوگو هم واسه ما طراحی کن؟!

سلام سینا جان ، حقیقتا توی کار لوگو نیستم ، بنر خواستی در خدمتم :)

الیاس بشکنی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 22:57 http://beshkani.blog.ir/

سلام آرش جان
بنرت 19.5 از 20
متظر آموزش های قتوشاپت هستم
همچنین اون سورپرایزه
موفق باشی

ممنونم ، عزیز شما یه وقت از پا نت بلند نشی ، ناراحت میشم بخدا :D

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.