آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

مفید و سودمند بنویسید . . .

سلام ، امروز یه ایده خورد تو سرم " مفید بنویسید" جمله دو حرفی که برای وبلاگ نویسان راه درازی دارد ، میدونید در اوایل شروع به وبلاگ نویسی همه حتی منم سعی داشتیم که مطلب ها رو انشار بدیم و به اصطاح بچپونیمشون توی بلاگ اما بعد از پنج تا مطلب بعد سعی میکنید که تولید محتوا کنید ، خب این اصلا بد نیست البته باید ببینیم که تولید محتوا برای چه کسی هست ، اگر وبلاگ تخصصی دارید حتما باید از اول مطلب اختصاصی بندازید ، میدونید حالا که دارم بلاگ نویسی میکنم خیلی خوشحالم و از اینکه دیگه به سمت کپی نمیرم ، من بیشتر از انچه که شما فکر میکنید وبلاگ داشتم و این رو هم توی پرانتز (توی تمام سیستم وبلاگدهی ها) توی همه کپی کردم و به هیچ جایی نرسیدن اما با تولید محتوا دارم به نتیجه خوبی میرسم میدونید ادم باید مخاطب خاص خودشو داشته باشه مثلا بلاگ من توسط 5 نفر خونده میشه این خوبه چون توسط اونها مدام خونده میشه اما اگر شما کپی کنید و نتیجه بگیرید میان مطلب رو میخونند رو بعدشم میرند و دیگه نه وبلاگ تو نه تو !!!

من خودم وبسایت دارم میدونم چقدر سخته تولید محتوا و با تمام شهامتم میگم منم کپی میکنم ، "بله" سادست کپی میکنم اما درست ، درست بودنش برای اینه که توسط گوگل تایید میشه(روش های خاص) این رو هم بگم که هوز در ایران این فرهنگ نیومده که تولید محتوا کنیم اما خدا رو شکر بعضی ها ، نه من ، دارن این کار رو در تخصص خودشون میکنند!

پیشنهاد میکنم پادکست شماره سه اقای عباسی فرد رو گوش بدید خیلی میتونه بهتون کمک کنه !

به امید روزهای خوب برای بلاگ نویسان جوان!

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد حسین جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 11:36

بنده محمد حسین هستم
در حال حاضر هم به دلایلی وبلاگنویسی نمیکنم اما به زودی تو تابستون برمیگردم. در حال حاضر زیاد وقت ندارم
راستی در خصوص این حرفت که گفتی : " اگر وبلاگ تخصصی دارید حتما باید از اول مطلب اختصاصی بندازید"
به نظر من وبلاگ های تخصصی هم بهتره زیاد تخصصی ننویسند و تا حدودی هم زرد بنویسند. چون نوشته های تخصصی تنها توسط افرادی خاص دنبال میشه و محبوبیت و عمومیت چندانی نداره.
...

من خودم نظرم اینه که هر چی وبلاگ محتواش تخصصی تر باشه حتما خواننده بیشتری پیدا میکنه :)

محمد حسین پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 21:01

سلام آرش جان
از آشنایی باهات خوشبختم
خیلی خوشحالم که انقدر با انگیزه ای و داری تلاش میکنی
من هم از این به بعد وبلاگت رو دنبال میکنم
امیدوارم همیشه بنویسی و موفق باشی :)

سلام امیر حسین جان ، ازت ممنونم که مطالب رو خوندی و نظرتو دادی ، شاید بلاگ رو کمی تخصصی تر کنم ، اما همون نوشته هایی به سبک قبل رو حتما براش دارم :)
ممنونم ، حیف شد بلاگت رو قرار ندادی بخونمش :)

سینا حسن زاده پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 15:35 http://sinahzade.com

منو به اون 5 نفر اضافه کن بشیم 6 نفر!
مطلب خوبی بود، منم مثل تو خیلی جاها کپی‌پیست کردم اما خوشبختانه مال خودم نبوده :)

خوشحالم سینا جان

امیرحسین چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 21:14 http://sepehr-rayaneh.blogfa.com

سلام.خیلی ساده و روان مینویسی.
نوشته هات دلنوشت و حقیقت نوشت هست.ممنونم.

ممنونم که وب رو خوندی امیر حسین جان :)

محمد عباسی‌فرد سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 20:57 http://abbasifard.ir

خیلی خوب بود آرش جان :)
مفید و مختصر
خودمونی بگم با این پستت حال کردم :)
بابت پادکست هم واقعا ممنونتم و من رو شرمنده میکنی، من خودم جزء کوچکی از وبلاگستان فارسی هستم و هنوز در حال آموختن
امیدوارم شما‌ها از من جلو بزنید، من یکم تنبل شدم :)
مرسی آرش :)
موفق باشی :)

خواهش میکنم عزیز ، نفرهایید شما خیلی جلویید ما تازه شروع کردیم ، اره محمد جان نمیدونم چرا بعد کوله پشتی دیگه چیزی منتشر نمیکنی؟:(

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.