آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

پک بنر وبسایت Teh-Movie.ir توسط بنده طراحی شد

[تصویر:  Teh_Movie_3.gif] [تصویر:  Teh_Movie.gif] [تصویر:  Teh_Movie_2.gif]

سلام و درود خدمت دوستان عزیز و خوش نگاهم ، امروز نه دیروز نه پریروز ، در حقیقت روز قبل پریروز یه پک طراحی کردم که متاسفانه یا بدبختانه یادم رفت توی بلاگم انتشار بدم ، برای همین الان منتشر میدم ببینید ، در ضمن یه نیمه سوپرایز براتون توی مطلب دارم  و توی این پست میخوام ضمن انتشار پک بنرم ، یکی ازبلاگ نویسای تازه کار رو به نام آقای الیاس بشکنی بهتون معرفی کنم و ازتون خواهش میکنم که بلاگ ایشون رو بخونید ، خیلی خوبه که بلاگ نویسی رو شروع کردند و امیدوارم که ادامه بدند ، ادم خاصی هستند و به قول خودشون از همه چی یه مشت برداشتند که این خیلی خوبه ، اولین پستشون رو در بلاگشون قرار دادند ، بیشتر از این سرتون رو درد نمیارم ، از بلاگشون بازدید کنید و بهشون سر بزنید


پ . ن : اگر دوست دارید بلاگتون رو معرفی کنم ، برام نظر بزارید تا وبتون رو بخونم و با هماهنگی معرفیتون کنم

پ . ن : دوستان نمیدونم چرا ولی وقتی تو پیکوفایل عکس متحرک (gif) اپ میکنم ، بلور میشه ، متاسفانه

 نظر تونو درباره بنر ها و وبلاگ ایشون بگید ، در ضمن اگر بلاگ نویسید بلاگتون رو معرفی کنید ، مشتاقانه میخونم!

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد عباسی‌فرد سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 21:00 http://abbasifard.ir

طراحی‌تو دوست دارم :)
راستی بابت پی‌نوشت اول هم خیلی بهت تبریک میگم :)
خیلی کار قشنگیه، ایول :)

ممنون محمد جان ، باز هم من رو شرمنده کردی :)

الیاس یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 23:11 http://blog.learnak.ir/

سلام آرش جان!
ضمن عرض تبریک برای بنر های زیبات بابت معرفی وبلاگ من ازت خیلی ممنونم!
انشاءالله که موفق باشی!

خواهش میکتم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.