آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

کمی بلاگ را شخصی تر کنیم . . .

سلام ، قصد دارم از امروز به بعد کمی ساده تر بنویسم به قول خودمون ، خودمونی تر بشم و وبلاگ رو از اون فضای خیلی رسمی درآرم و دیگه به قول معروف برم تو کارش

پس از این به بعد ازمن پست های بی روح نمی خونید و سعی میکنم بهتر باشم البته باید ببینیم که حال اون روزم چطوره؟
شاید هر روز درباره اون چیزی که در روز برام اتفاق افتاده بنویسم یا کلا همه چی ، اما باید این رو هم بگم که نباید چیزی بگم

خخخ ، وای امروز چقدر با نمک شدم ، فک کنم دیروز به جای اینکه تو آبلیمو بزارنم ، توی اب نمک گذاشتنم ، جدا از شوخی براتون ارزوی سربلندی میکنم و دیگه به قول معروف بریم تو کارش 

نظرات 2 + ارسال نظر
pouya.raie شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 21:38 http://news-socer.mihanblog.com

سلام آرش جان
وبلاگ خیلی خوبی داری و امید وارم بهترم بشه
با تبادل بنر موافقی؟

سلام پویا جان ، ممنون از اینکه وبلاگ رو خوندی و نظرتو فرستادی ، والا من بلاگم بیشتر شخصی هست و اصلا قصد تبلیغ و تبادل لینک رو ندارم!
این وبسایت های رو هم که میبینی پیوند کردم بخاطر اینکه وبسایت یا مطالب زیبایی بودند و خواستم که شما هم استفاده کنید!
اردات :)

الیاس شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 19:06 http://blog.learnak.ir/

سلام
نوشته های شما از اول ها خودمونی باد آرش جان!
ولی در کل موفق باشی
منتظر پست های بعدیت هستم!
خدانگهدار

سلام الیاس جان ، خیلی خیلی خوشحال شدم که میخوای بنویسی و امیدوارم تا اخر ادامه بدی ، والا شما فک میکنی من خودم فک کردم یکم رسمی هست و باید کمی نرم ترش کنم ، بهت سر میزنم و منتظر اولین نوشتت هستم :)
همچنین لطف داری ، بای !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.