آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

طراحی بنر وبسایت vip.sourceiran.com به پایان رسید!

به نام عشق الهی

سلام و درود خدمت شما ، پس از حدود 1 ماهی سفارشی به دستم رسید که برای وبسایت vip.sourceiran.com بود و به اتمام رسید و به مشتری تحویل داده شد و مشری جواب مثبت داده شد ، بنر به سبک ریالیسم هست که حجم بسیار بالایی رو گرفت و این تنها بخاطر اندازه بنر بود که خداروشکر مشتری بنده مشکلی با حجم نداشته و بنر رو انتخاب کرد ، در ادامه درباره سبک ریالیسم صحبت میکنم . . . 

 ریالیسم : واقع گرایی در هنر رو به ریالیسم معروف هست که به دلیل اومدن سبک فلت این اسم برای اینجور بنرها در نظر گرفته شد که البته از نظر خود من و خیلی ها اسم مناسب نیست اما دیگر دیر شده چون همه دیگه از این اسم استفاده میکنن و این بده ، اگرمیخواید درباره واقع گرایی بیشتر بدونید به این لینک بروید

من رو از نظر های خودتون دور نگه ندارید

 تشکر ، آرش دامن افشان


نظرات 2 + ارسال نظر
g.saeed جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 14:51

سلام بنر زیبایی هست.

الیاس چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 17:31 http://learnak.ir/

واقعا با این وبلاگ طعم ملس گرافیک رو می چشم!

ضمن معرفی نمونه کارهای زیباتون یه مطلب جزئی هم مطرح می کنید!

موفق باشید

خیلی ممنونم از شما بخاطر نظرتون و از اینکه بلاگ من رو مشاهده و خوندید ، امیدوارم به بلاگ من دوباره سر بزنید ، بهتون پیشنهاد میکنم که وبلاگ نویسی رو آغاز کنید و شروع به نوشتن کنید ، اگر دوست داشتید توی خبرنامه عضو شوید :)
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.