آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

آرش دامن افشان | وب نوشته ها

نگاه من به دنیای مجازی ، و آموخته هایم از اینترنت

اولین قلم وبلاگ نویسی من

با اولین مطلب اف گراف همراه باشید.

سلام و درود فراوان بر شما ، اگر بخوایم با هم نگاهی به انگیزه من برای ساخت اف گراف رو نگاهی سریع بندازیم باید به این صورت نگاه بندازیم . . .

 خب میدونیم که هر فردی یه هدف برای آغاز کاری رو داره منم هدف دارم!

اول از همه اینو بهتون بگم که اگر میخواید قلمتون خوب بشه وبلاگ بنویسید میدونید چرا!؟
معلومه شما وقتی یه انشاء می نویسید برای نمره اون انشاء رو مینویسید و همش دقدقه نمره رو دارید و موضوع هم تحت اختیار شما نیست اما وقتی که وبلاگ نویسی میکنید مطمعنید که کسی قرار نیست به شما نمره بده و در ضمن موضوع در اختیار خودتون هست ، دیگه از این چه بهتر!؟

دوم دلیلم اینه که بتونم م برای خودم هم برای شما مفید باشم ، نمیگم که الان صد نفر مطالبم رو میخونم و اصلا برام مهم نیست ، اما میخوام اگر یه نفر مطالبم رو میخونه بتونه بهترین استفاده رو ازش ببرهِ ، اره چرا منم نتونم تولید محتوا کنم!؟

اینم دلیل سوم « تولید محتوا مفید » دیدید چقدر ساده دلیل سوم رو توی دلیل دوم پیدا کردیم ، این شیرینهِ وبلاگ نویسیه!

.

.

در آخر هم میخوام از آقای میرزائی تشکر کنم که من رو پر اشتیاق تر کرد که وبلاگ نویسی کنم!

تا مطلب بعد خدانگهدارتون باشه ، در ضمن نظراتونو از من دریغ نکنید!



نظرات 2 + ارسال نظر
مسلم میرزائی پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 16:44 http://proweb.blogsky.com

سلام
از اینکه تصمیم گرفتی تا وبلاگ نویسی کنی ، واقعا خوشحالم، امیدوارم بتونی از طریق وبلاگت، قسمتی از علایق و افکار شخصی خودت را با دیگران به اشتراک بگذاری و با این کار در کنار یک تجربه جدید، از وبلاگ نویسی هم لذت ببری

ممنون ، نیمدونم چرا که یاهو خراب شده و امیدوارم تا شب درست شه!
خوشحال شدم که از وبلاگ من بازدید کردید و نظرتونو گفتید

عرشیامنصوری پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 09:49

موفق باشی داداش انشاالله ازتون بهره ببریم

ممنون ، امیدوارم که بهره ببرید و به زودی آموزش های گرافیک . . .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.